lørdag 5. februar 2011

Roald Dahl: Charlie og sjokoladefabrikken

Roald Dahl: "Charlie og sjokoladefabrikken" leste jeg i april 2009.
Da sa jeg dette om boka:

Den var morsom og skikkelig bra. Den handla om Charlie, som var den eneste gutten som var igjen, og så fikk han bo hos Willy Wonka, og ta over sjokoladefabrikken.




Terningkast: 5+

Jeg orket ikke å si så mye om bøkene jeg leste akkurat, men så gikk jeg jo bare i 2. klasse da!

Akkurat nå har vi tema om Roald Dahl på skolen; alle må lese i en Roald Dahl-bok i 20 minutter hver dag. Da er det jo artig at jeg har lest noen fra før! Nå har jeg lest tre billedbøker bare i dag; de tar jo bare ti minutter å lese! Ble ferdig med "SVK" i går; men mamma vil absolutt legge alle bøkene i kronologisk rekkefølge etter som jeg har lest dem; så anbefalingen kommer senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentar! Det settes pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...