torsdag 17. februar 2011

Klaus Hagerup: Markus og den store fotballkjærligheten



Klaus Hagerup: "Markus og den store fotballkjærligheten" fikk jeg av storesøster i julegave i fjor! Jeg liker at bøker har ordet "fotball"  i tittelen, så denne leste jeg fort i løpet av et par dager i romjulen... Etter at jeg hadde lest boka, fortalte jeg dette til mamma:

Den handler om Markus og bestevennen hans. Markus forelsker seg i en 16 år gammel jente, som er søstera til en fotballspiller. Hun er bedre til å spille fotball enn broren! Markus vil gjerne imponere henne, med å spille en perfekt fotballkamp. Bestevennen hjelper ham med å komme i form, siden Markus hater all slags sport. Til slutt tar han en glidetakling rett på henne, og sparker vekk all kjærligheten.


Terningkast: 4+

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentar! Det settes pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...