onsdag 2. februar 2011

C.S. Lewis: Drømmen om Narnia



C.S. Lewis:  "Drømmen om Narnia" var den første hele boka jeg skulle lese høyt for mamma. Det gjorde jeg på ettermiddagene i mars til mai 2009 - fremdeles som 2.klassing. Mamma mente den var alt for vanskelig, og hadde et skikkelig gammeldags språk. Der var det mange rare ord, skal jeg si dere! Hun foreslo flere ganger at vi kunne bytte bok; men jeg nektet! Jeg syntes nemlig den var RÅ-bra! Etter den boka bestemte jeg meg for å lese hele Narnia-serien; mamma hjalp med å google, og vi fant ut at det var sju bøker i alt. Etterhvert har jeg lest alle bøkene; men det var bare denne første jeg måtte lese høyt - hele boka!  Dette sa jeg om boka etter at jeg var ferdig med den:

Skikkelig bra!


Den fikk terningkast 6



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentar! Det settes pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...