lørdag 12. februar 2011

Historien om Marco Polo

"Historien om Marco Polo" er en av flere faktabøker mamma har kjøpt til meg, og som hun håper jeg vil lese og lære noe av... Problemet er at jeg ikke er så glad i faktabøker; har aldri likt å lese om "fly, tog og biler", "historien om", "spennende fakta" og slike bøker... Jeg synes de er kjedelige! Jeg vil mye heller lese romaner og fortellinger, eller eventyr! Det må være litt spenning og action!
Denne boka ble jeg heller ikke helt ferdig med, men jeg fikk jo med meg hvem denne Marco Polo var da. Dette er det jeg sa etter å ha lest en del av boka i mai/juni 2010:


Den handler om en gutt som oppdaget steder, og sammen med storebroren og faren fikk møte keiseren av Kina. Han kom fra Venezia i Italia.  (Ikke ferdig).


Gav ikke noe terningkast, da jeg ikke leste den helt ferdig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentar! Det settes pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...