mandag 7. februar 2011

Bjørn Sortland: New York-mysteriet

En annen bok jeg leste i september 09, var Bjørn Sortland med "New York-mysteriet".


Bjørn Sortlands serie om kunstdetektivene er kjempespennende, og kule bøker. Jeg har ikke lest dem i rekkefølge slik de kom ut (serien starter med "Veneziamysteriet"), men synes ikke det gjorde noe.

Her er det jeg sa etter å ha lest "New York-mysteriet":


Den handler om David og onkel William. Den handler om Thor, mammaen og pappaen. Det er to tyver; Ronald og Stig Svartvik, som tar pappaen og William til fange. De tar betong over dem, så de nesten ikke får puste. Det slutter med at tyvene fortsatt blir på frifot, men at familien ikke skal reise på ferie noe mer, fordi tyvene har fulgt etter dem hele tiden. Men David, han er fortsatt litt bekymret, fordi Stig og kona Else fortsatt er på frifot.
Skikkelig spennende bok, når jeg først begynte å lese den kunne jeg ikke stoppe. Det var litt gøy i starten, i midtdelen spennende, men slutten var litt kjedelig (de siste tre sidene).     


Terningkast: 6

1 kommentar:

  1. du er ganske kul som har lest de bøkene hilsen din største fan

    SvarSlett

Takk for kommentar! Det settes pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...