søndag 6. februar 2011

Jo Nesbø: Doktor Proktors prompepulver


Denne fikk jeg i gave, og jeg leste den både som stillelesing og høytlesing i juni 2009. Vi brukte litt av sommerferien på denne! Dette ville jeg fortelle om boka da jeg var ferdig:

 Den handler om Bulle som er knøttliten, Lise som er sju-åtte år, en mann som heter Proktor som finner opp et prompepulver, som gjør sånn at alle promper så forferdelig at de flyr til værs.


Terningkast: 4


Prøvde meg også på oppfølgeren den sommerferien, men den kom jeg aldri i mål med... Den lånte jeg hos en god kompis; og måtte nesten gi den tilbake til slutt ;-). Den het "Doktor Proktors tidsbadekar". Vet ikke helt hvorfor jeg aldri ble ferdig med den boka; men den fenget ikke så godt akkurat da... Dessuten var det sommerferie, og så mye annet å finne på enn å lese :-)- 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentar! Det settes pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...