fredag 5. august 2011

Torkil Williksen - Trippel F


Dette er en av bøkene jeg lånte på biblioteket før ferien. Det var mamma som fant den fram for meg, og jeg var vel ikke såååå ivrig på å lese den. Men den så litt spennende ut på omslaget, så vi tok den med. Det ble den siste boka jeg valgte å lese i ferien; da var vi på ei lita øy laaangt unna både bokhandler og biblioteker!

Boka handler om Victor, Torbjørn, som alle kaller Tobbe, og Hanne. Tobbe og Victor jogger i skogen - Tobbe elsker joggeturer, men Victor er ikke like begeistret. På veien ser Tobbe en maskert mann. Kvelden etter begynner han å lese om satanister. Han oppsøker skogen for å finne ut hva den maskerte mannen gjorde der; var han satanist? Han finner planker som ligger i en bestemt form - som et kors eller et kryss. Han får med seg Tobbe for å forske på dette, men "satanistene" oppdager dem, og løper etter dem. Tobbe og Victor løper for livet! Tobbe løper imidlertid feil vei, så Victor og Hanne bestemmer seg for å gjøre alt for å redde ham. Jeg kan ikke røpe alle viktige detaljer i boka, men jeg kan røpe at de til slutt finner Tobbe. Men hvordan?


Terningkast: 5-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentar! Det settes pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...