mandag 1. august 2011

Gunnar Nordström - Underet i Seattle


Denne boka lånte jeg på biblioteket før ferien; den var med i bagasjen da vi var på biltur i Nord-Norge. Har vært uten internettforbindelse store deler av ferien, så jeg har ikke fått lagt ut bøkene etterhvert som jeg har lest dem... Har lest en av bøkene i serien fra før, nemlig bok nummer to; "Iskalde drømmer". Den kan du lese om HER hvis du vil! 

Boka handler om Adam Wallgren fra Sverige. Han er ishockeyspiller i Seattle Wonders. I denne boka handler det om hvordan Seattle Wonders kommer seg til sluttspillet, og hva som skjer i sluttspillet. Det avhenger av at trener Steven Orizon velger Adam Wallgren istedet for Tom Tilly, til å spille i sluttspillkampene. Mike O´Connor, som er bestevennen til Adam og spiller på samme lag, må sette seg i kø for å kunne spille.

Boka var gøy å lese. Litt lettlest, men handler om ishockey for den som liker det! Jeg anbefaler den til alle som liker ishockey, eller som har hørt om Bjørn Salming...

Terningkast: 5-

Før ferien nevnte jeg her på bloggen at jeg har meldt meg på Bibliotekets leseknapp, og tenkte å ta gull. Da må man lese minst 12 bøker i sommerferien... Lurer du på hvordan det har gått? Vel, jeg har lest elleve av dem! Da den ellevte var lest, hadde jeg rett og slett ingen flere bøker tilgjengelig, siden vi var på ei øy uten butikk... Så den må jeg finne nå istedet! Så nå kommer det anmeldelser av bøkene etterhvert her på bloggen... Følg med! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentar! Det settes pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...