onsdag 14. september 2011

Nye bøker!

I dag har jeg vært og kjøpt meg nye bøker som jeg skal lese! Har vært uten bøker jeg hadde lyst til å lese ei stund nå, de to-tre i bokhylla som jeg ikke har lest ennå, fristet ikke så mye... Derfor har det gått mye i Donald- og Skrue-pocket i det siste ;-). Men etter kompisbursdagen nylig, ble lommeboka litt tykkere; og i dag har jeg kjøpt meg to nye bøker som jeg har hatt lyst til å lese.

Den første boka er "Fugl Føniks" av Suzanne Collins; det er den siste i trilogien om "Dødslekene". Har lest og anmeldt de to første bøkene her.



Den andre boka fikk jeg anbefalt på en av bloggene jeg følger, nemlig Ungdomsboka. Der er det en som heter Bjørn Veen som anbefaler bøker til ungdom; og med i innlegget om denne boka fulgte det med et kult klipp fra Youtube. Boka jeg snakker om, heter "Smaragdatlaset", og er skrevet av John Stephens.



I tillegg kjøpte mamma "Harry Potter og halvblodsprinsen"; den skal vi lese sammen, sånn som de andre Potter-bøkene. Det tar jo ganske lang tid å lese boka sånn, men vi liker det! Og så ser vi filmen til slutt!



Jeg gleder meg til å begynne å lese! Jeg kommer til å anmelde bøkene på bloggen etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentar! Det settes pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...