tirsdag 16. oktober 2012

Hilsen fra en forfatter!

Jeg har fått en hilsen fra en forfatter! Det er faktisk andre gangen det skjer; og det er utrolig stilig!

Første hilsen fikk jeg av forfatteren Siri Fjellvang Tobiassen - etter at jeg hadde lest boka hennes "I Evigendt", som er en fantasybok. Du kan lese anmeldelsen og kommentaren hennes HER.



Siri Fjellvang Tobiassen


Nå har jeg også fått en hilsen fra den kjente forfatteren Taran L. Bjørnstad. Jeg har lest to bøker av henne, og anmeldt begge. Det var til boka "Salto" hun skrev en kommentar til meg - anmeldelsen finner du HER

Bjørnstad skriver: "Hei Balder. takk for at du leste bøkene mine og takk for denne fine bokbloggen! Alt godt til deg! vennlig Hilsen taran L. Bjørnstad"


Taran L. Bjørnstad

Tusen takk for kommentarene!

Og det er ikke bare forfattere det er artig å få kommentarer fra altså; jeg blir veldig glad for alle kommentarer jeg får! Jeg har fått kommentarer både fra voksne og barn, og til og med en mor fra Sør-Korea! Veldig artig å få se hvem som er innom her og leser bokanmeldelsene! 

Kanksje kan DU legge igjen en kommentar og fortelle hvordan du kom inn på bloggen min, og hva du synes? 

Det hadde vært veldig artig å høre hvordan leserne "finner fram" til bloggen min!

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Jeg tror kanskje jeg fant fram til bloggen din etter at du hadde skrevet en kommentar der, i august 2011. Kan det stemme? Har iallfall fulgt den siden. Stå på:)

    SvarSlett
  2. Litt tilfeldig kom eg over denne. Meiner at den var anbefalt i eit ukeblad eller noko.

    SvarSlett
  3. Må nok nesten lese lillebrors blogg en gang i blant...

    SvarSlett

Takk for kommentar! Det settes pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...